luni, 7 martie 2011

\\\ ? ///

          Tocmai am realizat cat de posaca e prima mea postare din 2011... probabil ca asta se datoreaza "babei" mele foarte "insorite" de ieri, care a reusit sa ma prostdispuna cu aceea ninsoare grea, abundenta si inexplicabila pentru luna martie.
           La fel de inexplicabil am reusit sa ma detasez parca de fiinta mea, de gandurile si sentimentele mele ca sa pot privi pentru prima data altfel... Si ceea ce am vazut m-a dezamagit. M-ai dezamagit! Poate circumstantele nu ti-au fost favorabile ca in majoritatea cazurilor sau poate sunt eu dusmanoasa si iritabila in momentul acesta, dar oricum nu iti voi mai cauta scuze. Am terminat cu autoscuzatul! Si am terminat cu autosugestiile! Si am terminat cu construitul pana nu vom delimita exact munca fiecaruia, pana nu voi despica totul ca sa ma regasesc pe mine si sa te cunosc pe tine.
          Si imi pare rau ca am ajuns sa imi pun intrebari urate, ca nu mai stiu pentru ce suntem doi si nu unul singur? Daca pot suferi singura, de ce nu pot sa fiu si fericita singura?
          Si totusi, mai am o intrebare... Dintre noi doi, cine e cel care iubeste si cine se lasa iubit?


          Ca sa stiu care dintre noi e fericit !
            

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu