marți, 26 octombrie 2010

acelasi vis \ /

De ce mă strânge bluza pe care altădată o simțeam atât de fină?
Care îmi încălzea sufletul, și urca ușor pe gât incercând sa îmi atingă buzele..
Când ai plecat? Nici nu mai stiu... Când ai să vii?? Mă pierd în clipe
Tu tot vii și pleci...Niciodată nu ești aici, niciodată nu pleci..
Și ce-mi rămân sunt doar frânturi de realitate, umezite bine în licoarea dragostei..
Și iar îmi vii si iar îmi pleci!
Și cât s-a mai jucat timpul cu noi si cât o să se mai joace încă...
Când voi putea să aștern pe foaie acele cuvinte obișnuite: SUNT FERICITĂ! ?
Mi-e dor de noi în fiecare zi, mi-e dor de o noapte în care să visez ca ești lângă mine
Și să mă trezesc tinându-te în brațe... Tânjesc după clipele de care nu am putut sa ne bucurăm...
Mi-e dor de ceea ce toți din jurul meu au... Mi-e dor de noi!

Un comentariu: