duminică, 12 februarie 2012

Insomniac

Ce inseamna daca in miez de noapte apuci o carte de pe raft doar pentru ca vrei sa aflii mai multe povesti... Sa le citesti si sa te cufunzi in ele ca sa iti uiti propria "poveste" ... Vreau sa renunt la a imi mai planifica zilele, si cu atat mai putin viata care tot timpul mi-a stricat socotelile. De ce ? Pentru ca e adevarat: nu iti aduc lunile ce iti aduce clipa... Si nu schimba anii ce schimba cateva clipe...
Si daca tot vorbim de socoteli, mi le-am incheiat si eu, dureros ce-i drept.... dar inca sunt copil si mai cred in Mos Craciun si in finaluri fericite. Imprevizibile. Dar fericite.

Si mai cred in prietenie... Si prietene !

Dar in rest, sunt aproape de dunga rosie, sunt epuizata si macinata si Mi-a Ajuns. Vreau sa redevin aceea persoana 'superficiala' pt ca incepe cu " super" si sigur m-ar face sa ma simt mai bine...

Asta e a doua seara din seria 'Nedormit'... Si presimt ca vor mai urma multe.....
So...to be continued . . .

2 comentarii:

  1. Eu cred ca o sa urmeze o noapte in care o sa dormi cat pentru toate celelalte.

    "Si mai cred in prietenie... Si prietene !"
    <3. si noi:)
    Candva..o sa devenim si noi super!

    RăspundețiȘtergere