miercuri, 15 februarie 2012

No Promises .

Baby, you're the one I need tonight
No promises .

In lumea mea ideala nu ne-am face promisiuni... Nu ar exista timp si spatiu. Nu mi-ar pasa cine esti, ce suntem, unde suntem sau cum... stiu ca nu ti-as cere explicatii si nu ti-as da intalnire, pentru ca as stii mereu unde sa te gasesc...
Intr-o lume paralela te-as iubi, si nu pentru ca esti "idolul" meu, ci pentru ca nu ar mai trebui sa imi macin neuronii ca sa inteleg ce gandesti cand iti ineci privirea in umbra mea...


Dar sa nu visez prea departe... Suntem in lumea reala, in care tot ce zici sau faci e atat de incifrat.. decodorul meu e depasit si obosit... Pe cand descifreaza ceva, tu iarasi construiesti decoruri pe care eu nu le inteleg.

Nu pot sa imi dau seama daca suntem prea superficiali, daca suntem prea copii.. Stiu ca mereu mi-am complicat viata singura, de parca ar fi o gena proasta in ADN-ul meu care nu ma lasa sa am un trai linistit si fericit.

Too many words ?
I know.

And what I really know?
Nothing sure.




But still...
i want you
here
tonight
Without promises

2 comentarii: